BUSWORLD 2015: Isuzu s Visigo 9,5
© BUSportál.
Ďalší
V priebehu tohtoročného Busworld v Kortrikju sa spoločnosť Anadolu Isuzu prezentovala v pomerne veľkom stánku (s plochou približne 100 m2) s ôsmimi vozidlami,
Pondelok, 16. november 2015, olala
vrátane medzimestského Visigo Interurban triedy MIDI s dĺžkou 9,5 m (premiéra); zájazdovým Visigo triedy MIDI s dĺžkou 9,5 m; mestským nízkopodlažným Citiport triedy MAXI 12 m (s elektronickým brzdovým systémom EBS); mestským nízkopodlažným Citibus triedy MIDI, s dĺžkou 9,5 m (navrhnutým, okrem iného, pre ​​mesto s úzkymi uličkami a pre malé obce); mestským nízkopodlažným (LE-R) Novociti triedy MIDI, s dĺžkou 7,5 m (premiéra po facelifte v roku 2015 s dvojkrídlovými dverami, s otváraním do vonka + so systémom ECAS); zájazdovým Turquoise triedy MIDI, s dĺžkou 7,7 m (s motorom Isuzu Common Rail 190 hp); zájazdovým Turquoise VIP triedy MIDI, s dĺžkou 7,7 m (s kapacitou pre 33 osôb); medzimestským Novo Ultra triedy MIDI, s dĺžkou 7,3 m (s kapacitou pre 29 osôb, ponúkané v dvoch verziách Standard a Ultra).

BUSWORLD 2015 na BUSportále

Najväčší záujem vzbudilo počas výstavy medzimestské Visigo vo variante 9,5m. V tomto modeli je použitý motor Cummins Euro 6 s výkonom 244 hp, s 2100 ot./min. Vozidlo má 37 miest na sedenie a 12 na státie. V tejto verzii môže byť prispôsobené potrebám postihnutých osôb, kedy kapacita klesne na 33 miest na sedenie a 12 na státie, a je doplnené rampou a priestorom pre invalidný vozík. Batožinový priestor Visiga predstavuje 5,5 m3. Podľa výrobcu je medzimestské Visigo ideálne pre mestskú, ako aj medzimestskú dopravu. Využité môže byť tiež ako vozidlo pre krátke výlety. Ako výhody možno uviesť pohodlie vodiča a cestujúcich (vrátane tónovaných skiel, pneumaticky nastaviteľného sedadla vodiča a ergonomickej palubnej dosky), ekonomiku prevádzky a vysokú manévrovateľnosť v meste.

Počas tlačovej konferencie generálny riaditeľ spoločnosti Anadolu Isuzu, Tuğrul Arikan predstavil plány spoločnosti a jej novú víziu "udržateľného rozvoja".

Spoločnosť tiež plánuje rozšíriť škálu výrobkov, vstup na nové trhy a zvýšenie kapacity výskumu a vývoja spoločnosti. Činnosť nového vývojového centra Anadolu Isuzu bude zahájená na konci roka 2015. Anadolu Isuzu je spoločný podnik medzi skupinou Anadolu z Turecka, Isuzu Motors Limited a Itochu Corporation z Japonska. Jeho história siaha do roku 1965 od výroby dodávok a motocyklov. V roku 1984, spoločnosť podpísala licenčnú zmluvu s Isuzu Motors na výrobu vozidiel Isuzu v závode Kartal, neďaleko Istanbulu a v roku 1999 sa firma presťahovala do nových priestorov v Gebze Sekerpinar, ktorý dnes zamestnáva viac ako 1 000 zamestnancov, ktorí pracujú v dvoch výrobných halách - jedna pre nákladné vozidlá a ďalšia pre autobusy.

V súčasnosti je značka Anadolu Isuzu zapojená do exportných aktivít v 27 krajinách na troch kontinentoch, v dôsledku čoho je od roku 2004 tureckým lídrom v exporte autobusov v triede MIDI. V minulom roku sa zahraničné predaja Anadolu Isuzu podieľali na 76 percentách celkového exportu midibusov z Turecka.

© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.